RSS
Καλωσήλθατε στην ηλεκτρονική εφημερίδα του 26ου και 29ου Δ.Σ. Αχαρνών

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ο αδελφός της Ασπασίας

Σήμερα, οι μαθητές της Δ' ταξης κλήθηκαν να γράψουν μια έκθεση ...διαφορετική από τις άλλες. Έχοντας επεξεργαστεί το κείμενο "Ο αδερφός της Ασπασίας" από το βιβλίο της γλώσσας, χωρίστηκαν σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων και έγραψαν την ιστορία αλλάζοντας οπτική γωνία. Η πρώτη ομάδα επεξεργάστηκε το κείμενο από την οπτική γωνία του μπαμπά, η δεύτερη της μαμάς, η τρίτη της Ασπασίας και η τέταρτη διηγήθηκε την ιστορία από την οπτική γωνία των γειτόνων της οικογένειας!


Στα παιδιά δόθηκε χρόνος μιας διδακτικής ώρας να προετοιμάσουν το κείμενό τους συνεργατικά με την ομάδα τους και στη συνέχεια παρουσίασαν όλοι μαζί την προσπάθειά τους στο διαδραστικό πίνακα με τη βοήθεια ενός προβολέα εγγράφων. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι υπόλοιπες ομάδες παρακολουθούσαν με προσοχή και έκαναν παρατηρήσεις για το ύφος και τη συνοχή του κειμένου!

ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ


Οπτική γωνία Ασπασίας – Ελένη, Παντελής, Γιώργος, Νικολέτα


Όταν γύρισα από το σχολείο βρήκα τον αδερφό μου στο δωμάτιό μου να πειράζει τα πράγματά μου. Θύμωσα πολύ! Άσε που είχα επιπλέον νεύρα επειδή δεν είχα προλάβει να διαβάσω για το τεστ που έγραψα στο σχολείο. Τότε άρχισα να καβγαδίζω έντονα με τον αδερφό μου. Εκείνη την ώρα μπήκε η μαμά. Αμέσως πήρε το μέρος του Δαμιανού κι άρχισε να με μαλώνει κι από πάνω λες κι εγώ έκανα το δωμάτιό μου χάλια! Όλο το Δαμιανό υποστηρίζει αυτή η μαμά μου!
 

Οπτική γωνία μαμάς – Εύη, Νικόλ, Θεοδώρα, Γιάννης


Σήμερα γεμάτη ψώνια γύρισα από το σούπερ μάρκετ και ο άντρας μου είχε φέρει το Δαμιανό από το νηπιαγωγείο. Μόλις πήγα τα ψώνια στο ψυγείο, άκουσα τα ουρλιαχτά της Ασπασίας. Πήγα τρέχοντας μέσα να δω τι τρέχει. Ο Δαμιανός ψαχούλευε τα πράγματα της Ασπασίας κι εκείνη του είπε: « Στρίβε, φύγε, δίνε του, δρόμοοοοο!» Εγώ άρχισα να τη μαλώνω και της είπα: «Δεν έχεις καθόλου υπομονή, Ασπασία! Ασ’ τον! Μικρός είναι! Θα μεγαλώσει!» Θεωρώ πως η Ασπασία πρέπει να σέβεται το μικρό παιδί και να μην του φωνάζει συνέχεια!
 
Οπτική γωνία μπαμπά – Γωγώ, Γεράσιμος, Άγγελος, Δημήτρης Σ

Σήμερα, μόλις γύρισα από μια δουλειά που είχα, είδα τον Δαμιανό και την Ασπασία να τσακώνονται για ακόμα μια φορά. Ρώτησα τη γυναίκα μου, τη Δήμητρα, τι έγινε. Μου απάντησε ότι μάλωναν ξανά γιατί η Ασπασία μόλις γύρισε από το σχολείο πήγε στο δωμάτιό της και βρήκε τον Δαμιανό να πειράζει τα πράγματά της. Εγώ δεν συμφωνώ με τη γυναίκα μου που μάλωσε την Ασπασία, γιατί  ο Δαμιανός πρέπει να μάθει από μικρός να μην πειράζει τα πράγματα των άλλων.
Οπτική γωνία γειτόνων – Μαρία, Κωνσταντίνος, Μάριος, Δημήτρης Μ, Νίκος

Σήμερα, τα παιδιά των γειτόνων μας, ο Δαμιανός και η Ασπασία ξανατσακώθηκαν. Όταν γύρισε η Ασπασία από το σχολείο, ήταν πολύ ενθουσιασμένη, διότι είχε πάρει πολύ καλούς βαθμούς. Όμως, όταν μπήκε στο δωμάτιό της είδε τον Δαμιανό να σκορπίζει τα πράγματά της. Τότε εξοργισμένη άρχισε να του φωνάζει κι έγινε ο κακός χαμός! Ο Δαμιανός φοβισμένος άρχισε να κλαίει. Όταν η μαμά τους άκουσε τις φωνές και τα κλάματα μπήκε γρήγορα στο δωμάτιο. Μάλωσε την Ασπασία και πήρε στο σαλόνι τον Δαμιανό για να τον καθησυχάσει.
...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί αφού εγκριθεί από τους διαχειριστές του ιστολογίου. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη μιας και το παρόν ιστολόγιο διαβάζεται και από μαθητές δημοτικού.

 
Copyright 2011